Безкоштовна пересадка у громадському транспорті за 30 хв: як це працює у Чернігові та чи повертають повторно зняті кошти

За інформацією: Суспільне Чернігів.

ФОТО: Суспільне Чернігів

З 9 березня всі власники транспортних карток у Чернігові мають можливість безкоштовної пересадки з автобусів протягом 30 хвилин. Директор "Чернігівської транспортної компанії" Артем Тарасенко розповів Суспільному, як тепер працює система з пересадкою та що робити, якщо гроші були зняті повторно.

Як працює безкоштовна пересадка

"Для того, щоб скористатися даною функцією, необхідно завалідуватися в автобусі, і з моменту валідації у вас є 30 хвилин на безкоштовну пересадку. Тобто ви завалідувалися о 8:00, проїхали три-чотири зупинки, чи скільки вам необхідно було, вийшли. Заходите в інший транспортний засіб, наприклад, о 8:15, знову прикладаєте картку до валідатора і вам друкується або реєструється нульовий квиток – пишеться вартість нуль гривень. І до 8:30 у вас буде можливість скористатися знову цією функцією", — пояснив Артем Тарасенко.

Пересісти можна з автобуса на автобус або тролейбус, а також з тролейбуса на тролейбус.

Артем Тарасенко. ФОТО: Суспільне Чернігів"Оскільки зараз різна вартість, поки що з тролейбуса в автобус пересаджуватися заборонено. Але з автобуса в тролейбус дозволяється пересаджуватися".

Артем Тарасенко каже, що зараз питання пересадки з тролейбуса на автобус вирішується.

"Можливо це буде реалізовано шляхом доплати. Тобто в тролейбусі ви розрахувалися за вісім гривень, хочете пересісти в автобус, доплачуєте чотири гривні до вартості 12 гривень, і у вас тоді є можливість зробити цю безкоштовну пересадку. Але це зараз ми тестуємо. Як тільки все буде коректно працювати, ми це запустимо".

Що робити, якщо зняло повторно кошти протягом 30 хвилин

Наразі, за словами керівника "Чернігівської транспортної компанії", до контакт-центру надійшло вісім подібних звернень. Пасажири скаржилися на неправильну роботу валідатора, а саме на те, що гроші знімало повторно при пересадці протягом 30 хвилин.

"Ми їх аналізували. В усіх цих випадках були неоновлені валідатори. Тобто валідатори мали прошивку до 9 березня".

Тим, у кого виникають подібні ситуації, Артем Тарасенко радить звертатися до контакт-центру "Чернігівської транспортної компанії".

«Необхідно звернутися в контакт-центр транспортної компанії, ці телефони є на звороті картки, і надати номер картки. Ми перевіряємо інформацію. Якщо дійсно це було через оновлення терміналів, то ми ці кошти на картку повернемо".

Він додає, що станом на 12 березня, всі валідатори оновлені та працюють коректно.

"Хочу наголосити, що коли ми прикладаємо транспортну картку до валідатора, потрібно дочекатися запису самої транзакції, тобто, щоб з’явилася зелена стрілочка, а потім прибирати картку", — пояснив директор.

Також Артем Тарасенко розповів, що багато звернень надходить до контакт-центру щодо пошкодженої картки. У такому випадку він рекомендує приїхати до траспортної компанії, адресу якої можна отримати, звернувшись до контакт-центру.

"Ми ці картки замінюємо, видаємо нові, а баланс переносимо".

Новини України