Підвищення якості «обслуговування»: в Москві в кабінетах лікарів встановлюють прослушку — для чого вона потрібна

Повышение качества "обслуживания": в Москве в кабинетах врачей устанавливают прослушку – для чего она нужна

В Росії лікарям заборонили казати фрази “Здрастуйте”, “Сядьте” та “Що у вас”. Кабінети медиків будуть прослуховувати.

Про це пишуть росЗМІ.

Як зазначається, наприкінці минулого року московський Департамент охорони здоров’я випустив наказ, який має “підвищити якість прийомів у лікарів”.

Саму ж якість у РФ хочуть підвищити встановленими в кабінетах лікарів аудіопристроями, щоб контролювати, як медики спілкуються з пацієнтами. Прописали й правила спілкування: медики повинні спілкуватися ввічливо, уважно слухати та ставити уточнюючі питання.

Що цікаво, в документі прописані фрази, які лікарям не можна використовувати: “здравствуйте”, “ясно”, “ваша проблема”, “молода людина”. Крім того, не можна жартувати з пацієнта, критикувати колег та використовувати надто складні медичні терміни.

Який алгоритм прийому пацієнтів

  • Замість “Що у вас” треба говорити: “Добрий день”.
  • Звертатися до пацієнта лише з “Ви”.
  • Чітко промовляти діагноз і пояснювати, що він означає.

А коли прийом закінчується, з пацієнтом необхідно доброзичливо попрощатися. І не словами: “йдіть уже”, “не хворійте”.
Усі записані прийоми прослуховуватимуться Департаментом охорони здоров'я Москви та оцінюватимуться за спеціальними критеріями — їх понад 20.

https://tsn.ua/svit/pidvischennya-yakosti-v-rosiyi-v-moskvi-v-kabinetah-likariv-vstanovlyuyut-proslushku-dlya-chogo-vona-potribna-2490712.html

Джерело

Новини України