Skip to Content

Будинок під Києвом і елітний автопарк: журналісти знайшли маєток очільника «Українського дунайського пароплавства» Чалого

Будинок під Києвом і елітний автопарк: журналісти знайшли маєток очільника «Українського дунайського пароплавства» Чалого

Be First!
by Сентябрь 8, 2019 Региональные новости

Як виглядають сучасні пірати та їхні скриньки із золотом? На суші – це великий маєток та елітний автопарк. Саме так живе очільник ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» Дмитро Чалий. Журналісти «СтопКору» знайшли його маєток у Віті Поштовій та зафіксували під домом Лексус його дружини. Про це повідомляє автор розслідування про темні справи Чалого Кирило Вольний. 

За словами місцевих, саме на цьому авто їздить дружина Чалого

Вілла Чалого знаходиться в елітному котеджному містечку поруч із Києвом у Віті Поштовій. Ціни на будинки тут стартують від 5 мільйонів гривень.

Примітно, що нерухомість та машини не внесені у декларацію Чалого за 2018 рік. Топменеджер в принципі не звітував за минулий рік.

При цьому, за даними журналістів, зарплата директора ПрАТ «УДП» Дмитра Чалого сягає 100 000 гривень на місяць, і це при тому, що на роботу він майже не ходить. Крім цього, на сайті НАЗК відсутня декларація топменеджера за 2018 рік, а це вже грубе порушення Закону «Про запобігання корупції», зазначають юристи.

Зазначимо, що кораблі – не єдина пристрасть в родині Чалих, вони віддають перевагу великим машинам. Дружина їздить на Лексусі, а сам Дмитро Сергійович пересувається на розкішній Тойоті Секвойя, записаній на дружину. Ціни на таку автівку стартують від 100 000 доларів США.

Усі ці факти свідчать про порушення антикорупційного законодавства, тому «СтопКор» підготував звернення у НАЗК з проханням перевірити, чи відповідають дані в декларації Дмитра Чалого його реальному способу життя.

Маєток Чалого в котеджному містечку у Віта-Поштовій на Київщині

І поки родина багатіє, «Дунайське пароплавство» – потужна державна компанія, що здатна заробляти сотні мільйонів гривень, зубожіє.

Адже капітани суден стверджують: зарплати немає, запчастин на ремонт немає, кошти для проведення ремонтів не виділялись. Саму ж флотилію або продають за кордон, або віддають на металобрухт.

Так, за даними «СтопКору», на одному з тендерів було продано такий собі готовий варіант вантажного флоту «під ключ» з трьох буксирів-тягачів та аж 12 барж.

Звичайно, у випадкові руки такі активи не потрапляють. Переможцем тендеру стала на перший погляд звичайна словацька фірма Danube management logistics and transport service.

Утім, якщо подивитись у реєстр словацьких юридичних осіб, то можна побачити, що кінцевим бенефіціаром є Костянтин Темченков – людина, наближена до керівництва Дунайського пароплавства. До середини 2018 року саме він обіймав посаду першого заступника Дмитра Чалого.

Журналіст “СтопКору” Кирило Вольний продовжує розслідування щодо розкішного життя очільника УДП Чалого. Дізнайтесь більше вже у ці вихідні в новому сюжеті!

СтопКор
Previous
Next

Leave a Reply